ZDJECIE

WYDZIAŁ MATEMATYKI I INFORMATYKI UŁ

KATEDRA ANALIZY NIELINIOWEJ

Wtorek 26.05.2020


Modelowanie i animacja komputerowa

    Uwaga, studenci grupy 35 przez najbliższe 2 tygodnie będą odbywać zajęcia w zmienionych salach.

    Treść zajęć

    • Podstawy modelowania (box modeling). Modyfikatory.
    • Wtyczki.
    • Animacja za pomocą klatek kluczowych. Animacja po krzywych.
    • Wykorzystywanie ograniczeń (constraints) w animacji.
    • Symulacje fizyczne cieczy i tkanin.
    • Ciała stałe, ogień, dym.
    • Animacja za pomocą kości.
    • Tekstury.
    • Materiały.
    • Systemy cząsteczkowe.
    • ........

    Literatura do zajęć:

    • Oficjalna dokumentacja Blendera.
    • K. Kuklo, J. Kolmaga: Blender. Kompedium.
    • B. Bociek: Blender. Podstawy modelowania.
    • T. Mullen: Blender. Mistrzowskie animacje 3D.
    • T. Mullen: Blender. Mastering Blender.
    • Polski kurs Blendera, strona: http://polskikursblendera.pl/

    Zaliczenie:

      Projekty częściowe z modelowania (5) oraz projekt końcowy z animacji (szczegóły będą aktualizowane w zakładce Materiały Pomocnicze). Jeden z projektów można wykonać zespołowo (2-3 osoby) - w takim wypadku należy dołączyć dokumentację projektu z opisem elementów wykonanych przez poszczególne osoby.
      Za projekt oddany do 10 dni po terminie przysługuje maksymalnie ocena dobra, a za projekt oddany do 20 dni po terminie - maksymalnie ocena dostateczna. Ponadto należy wykonać wszystkie ćwiczenia z zajęć.


Copyrighting by karpinw 2008_